My Jewellery wil internationaal sneller groeien

14 jun , 13:10 Zakennieuws
schermafbeelding 2025 06 13 om 124539
My Jewellery
Een 'Atelier' van My Jewellery

Sieradenmerk My Jewellery wil internationaal groeien in met name Duitsland, Frankrijk en andere Europese groeimarkten. Het bedrijf van de in Wijchen geboren Sharon Hilgers haalt daarvoor groeikapitaal op bij private equity-fonds Freshstream.

Het exacte bedrag van de kapitaalinjectie is niet bekendgemaakt. “Dit partnerschap stelt ons in staat om sneller door te groeien en nieuwe markten aan te boren. De steun van Freshstream is niet alleen financieel, maar vooral een bevestiging van onze visie”, zegt oprichter en ceo Hilgers op de site van RetailTrends.

Nieuwe ateliers

Sharon Hilders richtte My Jewellery in 2011 op en er zijn inmiddels meer dan 40 winkels in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk en een webshop. Dit jaar opende My Jewellery 6 nieuwe ‘Ateliers’, waar mensen hun eigen sieraden en accessoires kunnen maken: in Breda, Zwolle, Eindhoven, Laren, Gent en Antwerpen.

The Mall

Binnenkort volgen winkels in het Duitse Münster en Heidelberg. Ook wordt deze zomer een nieuwe vestiging geopend in Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam, het grootste (overdekte) winkelcentrum van Nederland met ongeveer 200 winkels en 3000 parkeerplaatsen.

Spreker

Sharon Hilgers is in september een van de sprekers op RetailTrends Live, het jaarlijkse businessevent voor professionals in retail en brands.